اره
بعد یه هفته آنلاین شدن، بعد از یک هفته آفلاین بودن اجباری، حس عجیبیه برگشتن به دنیای مجازی، احساس غریبگی میکنم. انگار که هیچ تعلقی بهش ندارم. باید برم؟
اما کجا؟ از کدوم مجاز فرار کنم؟ زندگی واقعی که، مجازی تره!
لحظه ها رو باور ندارم. تو یه آن به عدم میرسن.
من هم نیم که هستم، ولی نیستم.
اینه قدرت.
محکم باش رعنای من...ما را در سایت محکم باش رعنای من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 207