
اینجا همون وبلاگ "از خیلی زن به خیلی مرد" هست، منتها اتفاقی که افتاد اینه که متوجه شدم همچین چیزی چندان وجود نداره و انگار اصلن قرار نیست کسی در من از خیلی زن به خیلی مرد تبدیل بشه ... پس ترجیح دادم غزلنامه ی خودم رو بنویسم ... محکم باش رعنای من...ما را در سایت محکم باش رعنای من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 29