برم و همه چیز رو لمس کنم
دست بزنم به وسایل ورزشی
دست بزنم به لاس ها
دست بزنم به اسباب بازی ها
برم به رستوران ها
برم به هر جای جدیدی
برم کتابفروشی
برم سینما
تئاتر
...
بعد از حدود 24 سال زندگی
حس بجه ای رو دارم که میخاد جهان رو تجربه کنه
بشناسه
و مال خودش بدونه....
پ ن: برای همینه که میگن بزارید بچه ها توی سن کم همه چی رو که میخان تجربه کنن چن اگه نکنن مثل من میشن
دست به هیچ جیز نیمزنن
و دنیا رو مال خودشون نمیدونن
تا جایی که منزوی میشن
و هیچیو از آن خودش توی جامعه نمیبینه
ولی اگه یه روز
دریچه های ذهن باز هم باز بشه
خس بچکی ها میاد سراغت
حس تجربه ...
ما را در سایت محکم باش رعنای من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 91