تو را سرزنشت میکنند به خاطر اینکه از خودت مراقبت میکنی
به خاطر اینکه وقتی گشنه ات شد چیزی درست میکنی و میخوری
مسخره ست
قهر میکنند باهات سر این
اونها میخوان
تو عصبی بشی
گشنت باشه
بدخواب باشی
تا مثل خودشون غر غرو و عصبی بشی
و اونوقت بهت برست افسرده بزنن
و باهات هرکاری خواستن بکنن
عصبانی میشن از این که ببینن تو مراقب خودتی و حالت
هه
محکم باش رعنای من...ما را در سایت محکم باش رعنای من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 78