نمیدونم کی و چطور میتونیم دوستش بداریم ...
جوری که خدا تنهاییشو دوس داره. داره؟
پس چرا من رو آفرید که میتونم پست بشم؟
نمیدونم.
شاید خدا هم روزی مثل من احساس تنهایی میکرد.
شاید اون هم میخواست از تنهایی هاش فرار کنه که منو آفرید
ولی من
اونو تنهاترش کردم
چون فراموشش کردم
چون قدرنشناسی کردم
چون خودم و خدامو فراموش کردم
اره
تنهایی من ، افسرده شده.
تنهایی من عشق میخواد.
عشق پاک و بی آلایش از جانب من.
پ ن : "تنهایی من" وقتی کنارش "و خدا" آوردم. دیگه تنها نبود.
ما را در سایت محکم باش رعنای من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 67